Kategorie sklepów

E-sklep przyszłością handlu


Chcesz zdobyć nowych klientów? Chcesz poszerzyć swoją ofertę produktową bez generowania dodatkowych kosztów? Przenieś swój biznes do sieci.

Korzystaj ze zdobyczy techniki

Sklep internetowy to nowoczesne rozwiązanie problemów z dotarciem do właściwego grona klientów. Nie tylko tradycyjne sklepy zaczynają zauważać zalety sprzedawania przez Internet.
Obecnie nawet producenci rezygnują ze zwykłej elektronicznej wizytówki na rzecz rozbudowanego portalu, na którym mogą oferować produkowany przez siebie towar w atrakcyjnej cenie. Nie na darmo mówi się, że sukces tkwi w postępie, a sieć to nieograniczone źródło możliwości. Nie dostrzeganie perspektyw, jakie stwarza Internet, może oznaczać początek końca przedsiębiorstwa.

Sieć minimalizuje koszta

E-sklep to praktycznie jeden większy wydatek. Zaprojektowanie atrakcyjnego wyglądu strony, plus rozbudowany system CMS (panel administracyjny) wymaga sporej wiedzy i wielu godzin pracy. Jeśli dodać do tego, nowoczesne sposoby zabezpieczania danych użytkowników e-sklepu, koszt jego stworzenia może wynosić od kilkudziesięciu do nawet kilkuset tysięcy złotych. To jednak niewiele w porównaniu z nakładem finansowym jaki musisz ponieść utrzymując siedzibę tradycyjnego sklepu. Poza tym, możesz zaopatrzyć sklep w menadżera sprzedaży, który ograniczy do minimum ilość pracowników potrzebnych do sfinalizowania transakcji kupna-sprzedaży. Oszczędzasz więc nie tylko na rachunkach za prąd i wodę, ale także na kosztach związanych z utrzymaniem stanowisk pracy zatrudnionych w firmie osób.

Środek promocji i reklamy

Gdy twój biznes zaistnieje w sieci i zadbasz o właściwe działania marketingowe oraz dobrą pozycję twojego e-sklepu, masz szansę znacząco zwiększyć liczbę klientów.
Dane statystyczne pokazują, że coraz więcej firm decyduje się na ten odważy krok, z nadzieją na szybki i realny zwrot poniesionych nakładów finansowych. Sukces tkwi w szczegółach, dlatego nie wystarczy sam pomysł, trzeba zadbać o efektywny marketing e-sklepu. O tym, czy jest on rzeczywiście skuteczny przekonasz się, gdy spojrzysz po pewnym czasie na liczbę odwiedzin twojego portalu aukcyjnego oraz na liczbę sfinalizowanych (oczywiście za pośrednictwem płaszczyzny internetowej) transakcji.

Obowiązuje od: 2010-09-28

Data dodania: 2010-09-28

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz. Nie masz konta? Rejestracja zajmuje tylko 10 sekund!